FAQ Categorie: Webshop

Kan ik hier Kabrita producten bestellen?

In deze officiële Kabrita webshop kun je alle producten van Kabrita bestellen. Dit doe je door de klikken op de bestel button bij het artikel. Het product wordt dan in het winkelmandje geplaatst. Als je op het winkelmandje klikt, vul je jouw gegevens in. Vervolgens klik je op betalen en dan wordt je doorverwezen naar onze betaalprovider. Daar kun je een betaalmethode kiezen waarmee je betaalt. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling en een track & trace link zodra de verzending wordt verstuurt.

Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op of bekijk onze FAQ.


    Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij verzenden je bestelling op werkdagen direct na ontvangst van de order en de betaling. Afhankelijk van de locatie wordt jouw bestelling tussen de 24 en 48 uur na de bestelling bij je bezorgd. Je ontvangt van ons een track & trace code wanneer de bestelling is verzonden. Daarmee kan je jouw bestelling volgen tot aan de deur of de afhaallocatie.


    Hoe kan ik bij Kabrita betalen?

    VEILIG BETALEN BIJ KABRITA (een merk van Ausnutria)

    Veilig en gemakkelijk betalen staat bij Kabrita hoog in het vaandel. Hiervoor werkt Kabrita samen met Mollie, een toonaangevende Payment Service Provider. Je bestelling kun je direct online met diverse betaalmethoden betalen. Alle transacties vinden plaats via een beveiligde SSL verbinding.

    IDEAL

    Maak je gebruik van internetbankieren bij de Rabobank, ABN Amro, Fortis, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, Triodos Bank of een andere Nederlandse bank?

    Betaal je bestelling dan in je eigen vertrouwde omgeving van internetbankieren via iDEAL.

    Betalen via iDEAL werkt als volgt:

    • Plaats de artikelen in je winkelmand
    • Doorloop de stappen in de checkout
    • Kies voor betalen via iDeal en kies jouw bank
    • Je wordt doorverbonden naar de omgeving van internetbankieren
    • Vul de ontbrekende gegevens in en betaal op de vertrouwde manier
    • Het bedrag wordt direct van je bankrekening afgeschreven
    • Kabrita ontvangt direct een bevestiging dat je betaling is goedgekeurd
    • Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt

    PAYPAL

    Betaal gemakkelijk met jouw persoonlijke PayPal account. Dat werkt als volgt:

    • Plaats de artikelen in je winkelmand
    • Doorloop de stappen in de checkout
    • Kies voor betalen via PayPal
    • Je wordt doorverbonden naar PayPal
    • Vul de ontbrekende gegevens in en betaal op de vertrouwde manier
    • Het bedrag wordt direct van je PayPal rekening afgeschreven
    • Kabrita ontvangt direct een bevestiging dat je betaling is goedgekeurd
    • Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt

    CREDITCARDS

    Ben je in het bezit van een creditcard? Betaal je bestelling dan direct online met jouw eigen creditcard. Kabrita accepteert Visa en Master Card.

    Betalen via creditcard:

    • Plaats de artikelen in je winkelmand
    • Doorloop de stappen in de checkout
    • Kies voor betalen via creditcard
    • Vul het kaartnummer, de vervaldatum, naam kaarthouder en card verificatiecode (drie- of viercijferig getal op de kaart) in
    • Klik op betaling bevestigen
    • Kabrita ontvangt direct een bevestiging dat de authorisatie is goedgekeurd
    • Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt
    • Wij belasten je creditcard zodra de order is bevestigd

    OVERBOEKING

    We bieden de mogelijkheid om per bankoverschrijving te betalen. Selecteer 'Overboeking' als betaalmethode tijdens het afrekenen. U ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zorg ervoor dat u het bedrag van uw bestelling overmaakt naar onze bankrekening:

    Instituut: ABN AMRO Bank

    IBAN: NL31ABNA0423206249

    BIC / SWIFT: ABNANL2A

    Accountnaam: Ausnutria Nutrition Europe B.V.

    We verwerken uw bestelling binnen 48 uur nadat we uw betaling hebben ontvangen.

    BUITENLANDSE BETAALMETHODEN

    Wij bieden in Duitsland ook de lokale betaalmethoden Giropay en Sofort Banking aan.

    In België bieden wij ook Bancontact/MrCash als betaalmethode aan.

    Ook in andere markten waarin wij actief zijn bieden wij de meest gebruikelijke betaalmethoden aan.

    Heb je meer vragen over betalen of wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan? Neem dan contact met ons op.


    Hoe kan ik een bestelling of een deel van de bestelling retourneren?

    Indien je een bestelling of een deel van de bestelling wilt retourneren (binnen 14 dagen!), vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij versturen op dat moment een retourformulier. Met het retourformulier kan je het pakket aan ons opsturen.

    Wij verwerken alleen retourzendingen MET een formulier.


    Ik wil een bestelling plaatsen, maar dat lukt niet. Wat moet ik doen?

    Wij vinden het vervelend dat het niet lukt om een bestelling bij ons te plaatsen. Neem contact op met onze consumentenservice, dan helpen wij je graag verder.


    Ik heb een klacht over Kabrita. Hoe kan ik deze melden?

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Het kan zijn dat we om meer informatie vragen. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).


    Heb ik garantie op mijn product?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


    Worden er verzendkosten doorberekend bij een bestelling?

    Als je bij Kabrita een bestelling plaatst onder de €50,- dan berekenen wij verzendkosten. Deze verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen van je bestelling.

    Mandje

    Subtotaal