Veelgestelde vragen: Webshop
In deze officiële Kabrita webshop kun je alle producten van Kabrita bestellen. Dit doe je door de klikken op de bestel button bij het artikel. Het product wordt dan in het winkelmandje geplaatst. Als je op het winkelmandje klikt, vul je jouw gegevens in. Vervolgens klik je op betalen en dan wordt je doorverwezen naar onze betaalprovider. Daar kun je een betaalmethode kiezen waarmee je betaalt. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling en een track & trace link zodra de verzending wordt verzonden.
Heb je vragen over onze producten? Neem dan contact met ons op of bekijk onze FAQ.
Je kunt bij ons bestellen vanaf een minimale bestelbedrag van €15,-.
Bestellingen die op werkdagen voor 22.00 uur worden geplaatst, worden doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Afhankelijk van het bezorgadres wordt jouw bestelling tussen de 24 en 48 uur bezorgd. Bestel je op vrijdag na 17.00 uur of in het weekend dan gaat je bestelling maandag mee met PostNL en wordt je pakket daarna meestal binnen 24 uur bezorgd.
Track & Trace
Je ontvangt van ons een track & trace code wanneer de bestelling is verzonden. Daarmee kan je jouw bestelling volgen tot aan de deur of de afhaal locatie. Als je bezorgadres in Nederland is komt PostNL het pakket bezorgen. Als je het pakket niet zelf kunt aannemen, dan neemt de bezorger het pakket weer mee terug en wordt het pakket later nogmaals aangeboden. Als je dan nog niet thuis was, dan gaat het pakket retour naar ons warehouse.
VEILIG BETALEN BIJ KABRITA (een merk van Ausnutria)
Veilig en gemakkelijk betalen staat bij Kabrita hoog in het vaandel. Hiervoor werkt Kabrita samen met Mollie, een toonaangevende Payment Service Provider. Je bestelling kun je direct online met diverse betaalmethoden betalen. Alle transacties vinden plaats via een beveiligde SSL verbinding.
IDEAL
Maak je gebruik van internetbankieren bij de Rabobank, ABN Amro, Fortis, ING, SNS Bank, Friesland Bank, ASN Bank, Triodos Bank of een andere Nederlandse bank?
Betaal je bestelling dan in je eigen vertrouwde omgeving van internetbankieren via iDEAL.
Betalen via iDEAL werkt als volgt:
- Plaats de artikelen in je winkelmand
- Doorloop de stappen in de checkout
- Kies voor betalen via iDeal en kies jouw bank
- Je wordt doorverbonden naar de omgeving van internetbankieren
- Vul de ontbrekende gegevens in en betaal op de vertrouwde manier
- Het bedrag wordt direct van je bankrekening afgeschreven
- Kabrita ontvangt direct een bevestiging dat je betaling is goedgekeurd
- Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt
PAYPAL
Betaal gemakkelijk met jouw persoonlijke PayPal account. Dat werkt als volgt:
- Plaats de artikelen in je winkelmand
- Doorloop de stappen in de checkout
- Kies voor betalen via PayPal
- Je wordt doorverbonden naar PayPal
- Vul de ontbrekende gegevens in en betaal op de vertrouwde manier
- Het bedrag wordt direct van je PayPal rekening afgeschreven
- Kabrita ontvangt direct een bevestiging dat je betaling is goedgekeurd
- Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt
CREDITCARDS
Ben je in het bezit van een creditcard? Betaal je bestelling dan direct online met jouw eigen creditcard. Hiervoor worden geen extra kosten berekend. Kabrita accepteert Visa, Maestro, American Express, Master Card en Union Pay.
Betalen via creditcard:
- Plaats de artikelen in je winkelmand
- Doorloop de stappen in de checkout
- Kies voor betalen via creditcard
- Vul het kaartnummer, de vervaldatum, naam kaarthouder en card verificatiecode (drie- of viercijferig getal op de kaart) in
- Klik op betaling bevestigen
- Kabrita ontvangt direct een bevestiging dat de authorisatie is goedgekeurd
- Je ontvangt per e-mail een bevestiging en je bestelling wordt verwerkt
- Wij belasten je creditcard zodra de order is bevestigd
BUITENLANDSE BETAALMETHODEN
Wij bieden in Duitsland ook de lokale betaalmethod Sofort Banking aan.
In België bieden wij ook Bancontact als betaalmethode aan.
Ook in andere markten waarin wij actief zijn bieden wij de meest gebruikelijke betaalmethoden aan.
Heb je meer vragen over betalen of wil je weten hoe wij met jouw gegevens omgaan? Neem dan contact met ons op.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de producten te retourneren. De retourtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen persoon, die niet de vervoerder is, het de producten fysiek in bezit krijgt.
Als je de producten retour wilt sturen of gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan kun je hiervoor gebruikmaken van ons retourportaal of het herroepingsformulier.
Om de retourtermijn na te leven volstaat het om jouw retourmelding te verzenden voordat de retourtermijn is verstreken.
Wat gebeurt als je een retour aanmeldt?
Als je de overeenkomst herroept (producten retour wilt sturen), ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Als je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je moet de goederen in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Ons retouradres:
Kabrita retouren
Weide 30
4206 CJ Gorinchem
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Wij vinden het vervelend dat het niet lukt om een bestelling bij ons te plaatsen. Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van €15,-. Misschien is dat de reden waarom het niet lukt.
Neem contact op met onze consumentenservice, dan helpen wij je graag verder.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Het kan zijn dat we om meer informatie vragen. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Als je bij Kabrita een bestelling plaatst onder de €50,- dan berekenen wij verzendkosten als de bestelling niet in Nederland of België bezorgd moet worden. De kosten zijn afhankelijk van het land waar het naar verstuurd moet worden met een minimum van €7.95 per bestelling. Deze verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen van je bestelling.